Klant centraal bij Florius Hypotheken

maandag, 21 oktober 2013

Met het vereenvoudigde renteherzieningsproces en nieuwe 3-jaarsrente stelt Florius de klant nog meer centraal. Zo bieden zij de klant een completer aanbod in (korte) rentevastperiodes. De klant krijgt ook meer duidelijkheid over zijn keuzemogelijkheden. Bovendien heeft de klant nu meer tijd om een advies in te winnen bij zijn adviseur. Zo kan de toekomstige Florius hypotheekklant een weloverwogen keuze maken!

Wat verandert er precies?

• Klanten krijgen 4 maanden voor datum renteherziening een vooraankondiging (klanten met renteherziening vanaf 1 maart 2013).
• Klanten krijgen 2 maanden voor datum renteherziening een renteaanbiedingsbrief met voorstel huidige rentevastperiode + alle overige rentevastperiodes (klanten met renteherziening vanaf 1 januari 2013)
• Renteherziening regelt de klant nu met een volmacht. Er is dus geen offertetraject meer voor alleen het wijzigen van de huidige rentevastperiode
• Invoering 3-jaarsrente voor alle Florius Profijt Hypotheken

Klant beter van dienst

De klant ontvangt in het nieuwe renteherzieningsproces ruim op tijd een vooraankondiging. Hierin verwijst Florius Hypotheken nadrukkelijk door naar de hypotheekadviseur. Want de inkomenssituatie van de klant kan veranderd zijn. Misschien heeft de klant wel een verhoogde kans op restschuld. Dit is dus een uitgelezen kans om uw hypotheeksituatie goed opnieuw in kaart te brengen.


Informatie of contact

Interesse gewekt? Stuur uw bericht of bel 0577 - 408 000

Wij helpen u graag verder. U kunt ook direct naar de offertepagina gaan.